be friend of mine..

Sunday, April 25, 2010

ku doa kan kau x jadik biras aku!

hoho.aduit.blm p0n abes h0t.fm pg td,tgh hari h0t lg? Agak2 sbb i xdgr h0t.fm ke rini so idup i h0t? Ow n0 n0.apa nk jadik la dgn s0rang pempuan ni.senang pgl dia ni G la.sh0rt for gobl0k! G ni gf kpd adik cik abg i.kalo org kata,bakal birasla.wpun sbnrnye i doa kn dia ni x jd biras i la.wat saket ati je. G ni i rase h0bi dia view fb i.skrg i da bl0ck la dia.pdhal she's n0t my fwen.gile nanar la dia~ menyampuk,menyemak, wat onar kat fb i. Trus trg la,dia sbnrnya x fhm apa ckp.mcm mental retarded k0t.lembam.kalo dia x fhm sj xpe.ni dserangnya i dgn kata2 maki plak.i mls la lyn.org kata,org mcm ni kalo dlayan,sama la kita mcm dia kan?haha. Tidak sama skali! Agaknya dia terasa k0t bl i ckp pasal be_gap kat fb.terasa pehal? Btl la kn? Dpn bkl mak mertua i,pjak semut pun,semut rasa geli2 je.tp hakikat? I tau sape dia.agak2 kalo dia btl2 jd biras i? Mst jd perang saudara.saudara ? I x anggap pun.haha.yg pasti,i d0nt like her.please la..adik cik abg aku ni pun,cubala cari yg hi-clas sket.pehal l0w taste sgt ni?
Ape2 hal,aku bakal kawen dgn abg l0ng dia.so aku jd kak l0ng la kn?ei xpasal2.please God.jgn dia.
M0ral kali ni; krn mulut bdn binasa.jgn kurang ajar,nt sme kbodoh kita org tau~???

No comments:

Post a Comment

thanks. i'll reply soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN
SLIM DIET 2 DIJAMIN BERKESAN DAN DIINSURANS RM30JUTA