be friend of mine..

Wednesday, September 8, 2010

aku vs suami orang

salam...
hi, semua dah mood raya nih..sana sini dengar lagu raya...naik jemu pon ade..yang bertambah jemu sampai terpaksa tukar chanel bila ada artis baru ntah hape2 pergi nyanyikan balik lagu raya yang evergreen tu..oh sungguh buruk dan menyampah mendengarnya!
tolonglah..kenapa nak nyanyi balik atau lebih tepat lagi merosakkan lagu orang lain? dah tak de idea nak wat lagu sendiri?
kalau macam tu jangan nyanyi. dengar aja dah cukup..atau nyanyi je time mandi sorang2..orang lain pon tak seksa mendengarnya..
uff menyimpang la pulak ni..hikhik..
sebenarnya saya berminat sangat nak cerita pasal suami orang..cerita ke?
lebih kepada share pendapatla..
kenapa ya, suami orang ni suka sangat pandang perempuan lain?
tapi..dalam masa yang sama..keep la isteri dia tu..
bukan nak tukar, nak tambah aje ye tak bang?
hahaha...
kalau macam tu lah..baiklah jaga suami korang baik2..
jaga dari saya pon dah cukuplah..pasal saya tak kahwin lagi.haha..
bukan apa, nanti ada yang cemburu..
bagi saya lah kan..
suami ni gatal sebab..
isteri dia punya pasallah..
tak setuju?
kalau bini garang tahap harimau betina lapar daging 24jam, laki mana yang berani? baru nak manja, dah kena sembur..baru nak mintak kopi, dah kena jerkah..
laki macam nimungkin nampak baik dan menurut di rumah..
tapi di belakang? fuyoo kasanova mat remeo semua dialah yang punya gelaran..
tu kalau bini garang..kalau baik?
baik melampau? buat apa pon..tak pelah bang...buat salah ini..takpelah bang...
semua tak pe..
laki pon ingat pergi menggatal pon tak pe..
kan dah susah..
laki ni tak faham bahasa..bahsa non verbal lagilah tak faham..kena cakap betul2..
kena 50-50..kawal pon tak..tak kawal pon tak boleh..
camana tu?
ntah la..tu masing2 punya cara..
tapi bagi saya, senang je..
kalau dia sayang saya, dia tak akan buat, hatta tipu saya walau se coet pun..
kalau dia buat, saya cari lain..
bukan pesen saya nak wait, merayu2..
sorry lah..
dalam dunia ni..ada banyak lelaki..tak dapat melayu..carilah bangsa apa pon janji menyejukkan hati..
tapi macam mana pulak kalau suami orang nak mengepit kita selalu?
kalau suka, layan lahh..
apa susah kan? hihi
kalau tak suka, jangan layan..
hempuk aje terus..
apa susah, kan? hihi

okey moral: pilihlah lelaki kerana agamanya ;p

2 comments:

  1. dan prinsip ai dari dulu satu je..

    laki semua gatal.
    single, bf orang, tunang orang, laki orang, semua gatal.
    terpulang kat perempuan tu gatal ke tak..
    kalau perempuan tak gatal, tak layan kegatalan laki tu, takdenya kegatalan laki tu menjadi-jadi..

    benci bila dengar ayat sesetengah perempuan:

    'bukan saya yang nak kat dia dulu...dia yang gatal nak kat sayaa..'

    da kau gatal pegi layan, mangkukkkkkk!

    ReplyDelete
  2. hahaha..betol3..
    tak layan tak jadik..
    kihkih..
    laki gatal ni senang je nak nampak..
    tu ah harap sgt tak masalah la b nih

    ReplyDelete

thanks. i'll reply soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN
SLIM DIET 2 DIJAMIN BERKESAN DAN DIINSURANS RM30JUTA