be friend of mine..

Saturday, September 18, 2010

soesilawati dipukul guna kayu kriket, ditikam sampai mati,

salam..
astaghfirullah...sedih saya bila baca laporan akhbar berita harian tadi..
sungguh kejam!
dan suspek utamanya rupanya tidak pernah di beri anugerah Datuk pun..
hai...macam mana lah boleh jadi ni..
inilah akibatnya kalau anugerah ni terlalu banyak diberi..
sampai2 yang palsu pon tak tau yang mana satu..
jadi, polis dah nafikan yang soesilawati ni di sembelih seperti yang dilaporkan oleh beberapa akhbar-suka-bikin-panas-cerita..
saya tak baca akhbar cap ayam macam tu..
daripada baca berita yang di tokok tambah, baek saya buat cerita sendiri kan?
hiks..
dan menurut Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, abu mayat kesemua mangsa di buang ke beberapa sungai di sekitar tanjung Sepat, Morib, di Banting bersama barang peribadi mangsa untuk hapuskan bukti..
saya bukan nak buat bijak tau..tapi tak cerdik lah diorang ni..alang2 nak buang, buang lah dalam laut paling dalam ke..kat area jurang mariana ke..
ini buang seciput kat situ..

tapi..yang paling tak boleh terima, di tengah2 kekalutan ni, ada pulak yang kaitkan dengan Murugiah..Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, kununnye suspek utama ni kawan baek dengan Murugiah..dan bercadang kununnya nak masuk MIC.
sms ni dah tersebar and Murugiah dah buat laporan polis..
aiseyy tak payah lah nak memecah belahkan perpaduan di time2 macam ni..

kesian betol, dah tak ada cara laen nak pecah belahkan perpaduan rakyat Malaysia. tak kira sesama atau berlainan bangsa. siapa punya angkara lah ni! otak tak de ke?

jangan jadi macam negara tak bertamadun, media laporkan perkara tak benar, ditokok tambah, rakyat bergaduh sesama sendiri..
please lah, we are Malaysian! negara yang dah nak maju!

last, saya doakan kes ni cepat selesai.
amin..
semoga roh insan yang tidak bersalah akan tenang bila kebenaran terbukti dan pesalah di jatuhkan hukuman setimpal.



al-fatihah~~~

moral: sekarang ni tak berani jalan sorang2..walaupon i bukan jutawan, tapi i jelitawan..ahaksss!! video video

No comments:

Post a Comment

thanks. i'll reply soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN
SLIM DIET 2 DIJAMIN BERKESAN DAN DIINSURANS RM30JUTA