be friend of mine..

Saturday, October 30, 2010

kenapa pakcik Ansari selalu jatuh laut?

salam..

oye ini bukan entry politik oret? jangan gado2 dulu...hiks

ini ha,
Pakcik Ansari, calon Parti Keadilan Rakyat, dah 2 kali jatuh dalam laut..gamaknya la..yang masuk berita 2 kali..tak tahu lah kot2 dah banyak kali..

saya tak kesah sapa jatuh laut..tapi saya kesah kalu yang jatuh tu adalah pakcik2, makcik2, adek2 kecik..

kan kesian tu...

tapi naseb baeklah pakcik Ansari ni cedera ringan je..

buatnye kena fractured ke, luka sampai kena suture ke..sapa yang susah?
pakcik jugak~

laen kali, pastikan keselamatan terjamin.

ha, nak tunjuk bukti la kat situ perlukan pembangunan..

jadi apa lagi, buatla kempen, nak bangunkan prasarana kat situ, iye dok?

janganla pertikaikan sape jatuh dalam air, sapa tak jatuh.


malang kan tak berbau..

ke korang ada bau kemalangan? kalu pandai bau, meh la share kat i ni hiks..


okeh pak cik haji ansari..jalan elok2 ye..

budak2 zaman skarang ni pon satu..hisy! bukannye nak tolong pimpin pakcik2 kita berjalan..

dorang melangu je mendongak jalan kat depan.

okey, kepada semua pengundi, tak kira di mana, selamat menunaikan kewajipan anda.undilah dengan bijak ye!

moral: siapa2 pon yang menang, yang penting 1Malaysia dan perjuankan naseb rakyat!

No comments:

Post a Comment

thanks. i'll reply soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN
SLIM DIET 2 DIJAMIN BERKESAN DAN DIINSURANS RM30JUTA