be friend of mine..

Friday, October 22, 2010

tak nak kawen, lari! apa nak jadi?

salam..
bukan nak membebel ke hape ke..tapi..cam tak cerdik jugakla..
tak matang..macam budak-budak!

ni tak len, kes sorang pompuan yang melarikan diri sebab tak nak kawen..

perlu ke buat perancangan hebat macam tu?

ingat ni drama sinetron ke?

ke nak cari publisiti murahan?
tak perlulah lari semata2 nak kawen..
nampak sangat tak de hubungan kekeluargaan yang erat..tak rapat ngan family..

hari ni, bagitau pulak, kena ragut rm1500, dah blank blur tak tau nak buat ape, jalan pegi terminal and beli tiket pegi KL eh?

aik!

ade duit pulak? mana tinggal? cepat pulak dapat kije?

macam dah dirancang2 pulak kan?
tak kisah..pape pon syukur pompuan tu dah 'ditemui'..

tapi dah jadi camni, orang pon dah malas layan berita pompuan ilang lagi pas ni..

jadi, supaya kes tak cerdik ni berulang lagi..kat sini ada beberapa cara nak putuskan or batalkan pertunangan, tan[a perlu bagitau 1Malaysia..

dalam hal ni, tak yah nak ikut semangat 1Malaysia kay!

orait

memula, kalu dah rasa dah pikir masak2, tak nak kawen ngan bakal hasben or wife kita tu...

TERUS TERANG JE..tak payah nak lengang lengkok.pandai buat pandai tanggung. harus berani demi masa depan kita! siapa nak tolong kita kalu kita tak tolong diri sendiri?
mesti tegas!


gud bye you!



PEGI DUMP BAKAL YOU AND CARI ORANG LEN CECEPAT..ha yang ni mesti yang baru nanti, dituduh punca..tapi wut eva lah..janji dah ada orang len..


maaf! dah jumpa yang laen~da~~


BAGITAU BAKAL KORANG YANG KORANG MINAT SEJENIS..yang ni hanya leh buat kalu dah tak de jalan len kay

BUAT2 HILANG INGATAN..orait jugak..dah tak hengat cane nak kaen ye tak

YANG PALING PENTING...APA SAJA KITA NAK BUAT, MESTI GUNA AKAL PIKIRAN YANG WARAS.

moral:


pasangan kita adalah orang yang selalu fight dengan kita..itu normal sebab kita dalam proses mengenal sesama sendiri..semua tu boleh di ubah kalu kita pandai dan bersungguh nak ubah..
janganlah bergaduh or pasangan perangai buruk sket, dah lari. hadapi dan selesai kanla dengan matang..ibarat beli kete, kalu ada problem sket, takkan terus nak beli kete len kan? mestilah baiki dulu~~~~

No comments:

Post a Comment

thanks. i'll reply soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN
SLIM DIET 2 DIJAMIN BERKESAN DAN DIINSURANS RM30JUTA