be friend of mine..

Thursday, November 25, 2010

kita dapat bonus rm500 early december ni

salam..

sejak bile i jadik ... pemberita tak rasmi ni? haha

sumber rapat yang boleh dipercayai kata, early december ni...kita semua gomen seben ni akan dapat bonus..

rm500 je

tapi alhamdulillah lah kalu betol kan? hihi

sekian dulu berita hari ni.. sambung lagi bila pemberita suka nak bace brite ;p


nanti korang dapat duit macam ni, tapi dah koyak dua hiks


moral: kerjalah kerana ingin mencari rezeki yang halal..bukan kerna harta semata2 hiks

4 comments:

  1. lahh kan bulan oct yg lepas kan dah ada pembentangan budget goment servant dpt bantuan khas rm500

    ReplyDelete
  2. Kengkawan: syukran.. Hiii mmg la ada tp terlaksanakah semuanya? Kura syukur sbb hampir terlaksanalah ni kira2 nya hiks

    ReplyDelete

thanks. i'll reply soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN
SLIM DIET 2 DIJAMIN BERKESAN DAN DIINSURANS RM30JUTA