be friend of mine..

Friday, December 3, 2010

buat gadis yang sudah tidak gadis

salam..

wohoho entry kali ni macam jahat je bunyinye.
sape2 boleh baca, tak dituju pada gadis itu sahaja kay.

ini saya forwardkan pesanan dari seorang pakar motivasi kita kat malaysia ni lah.

korang rase, ramai ker gadis yang masih gadis kat malaysia ni?

dengan cara hidup yang dah lain macam, yang bertudung labuh pun tidak ketinggalan..

dan adakah laki zaman sekarang ni masih mengutamakan kegadisan?

atau rasanya ramai yang dah tak kisah?

walau apa pun, kepada gadis berkenaan, pakcik motivator ni pesan, kawenlah dengan orang yang dah amek kegadisan korang tu.

kenapa?
tak chenta?
chenta dah pudar?

pakcik tu kata, amek jugak!

moral: ntah haha ENTRY NI TAK DE GAMBO HAHA

3 comments:

  1. persoalannya... adakah lelaki tersebut masih teruna... hingga kan nak carik yg masih gadis sesangat...
    klu tak tu so jgn ler demand2 yerk hehehe

    ReplyDelete
  2. Tak paham kita cuba baca entah :)
    Simbol gadis itu sendiri mencerminkan sifat terpuji seorang gadis itu sendiri.

    ReplyDelete
  3. Camtulah lebih kurang motivator tu kata. Jgn demand la. Tp yg laki dah teruna pon sama lah. Jgn bajet bagos. Haha
    Simbol gadis? Apa tu? Hihi. Sepanjang idop n bekawan ni...mmg sy x nafikan bnyk je kes mcm ni.. Mcm dh biasa.. Tu lah. Klu yg dah besar2, tau jg diri n dpt lak laki yg bertanggungjwb, bagosla. Tp sgt sedih klu remaja pompuan yg baru kenal dunia, jd mcm ni, buang baby, dibuang keluarga... Ufff sgt sedey

    ReplyDelete

thanks. i'll reply soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN
SLIM DIET 2 DIJAMIN BERKESAN DAN DIINSURANS RM30JUTA