be friend of mine..

Wednesday, May 25, 2011

kenapa perempuan boleh mandul? ( bukan dari sudut sains)

salam!

penat la sangat sejak 3 hari ni. rasa nak tercabut kaki dan tangan buat kerja. plus kepala yang sangat pening memikirkan macam2.

jelesh tengok orang boleh update belog. tapi nak wat camana, idup saya hanya untuk keje, makan, da tido.

duit ada pon tak leh guna dah tak de masa nak guna T____T.

tapi dun wori, saya dah guna sket untuk beli sesuatu yang menjadi idaman saya, love at the first sight, humphh tak sabar nak dapat mende tu. nanti dah dapat sure saya letak kat belog ni heh heh



okay, saya nak share sesuatu, tentang perempuan mandul, tapi bukan dari sudut perubatan. jengjengjeng.

selalu kita dengar, puncanya memang dari sudut sains la. pasal tiub fallopian tersumbat lah, macam2 lah.

jadi, jom kita sama2 renungkan..

SEBAB2 PEREMPUAN MANDUL ( BUKAN DARI SUDUT PERUBATAN).

so sori jangan tersentap ye. dan ni just fokus tuk pompuan. laki pon ade yang mandul.

1. pakai susuk. ini dukun kat Indon yang cakap bukan saye yang cakap.



2. disantau. santau yang wat tak leh pregnant. ini semua mainan jin dan setan

3. hati busuk. sentiasa berdengki, buruk sangka, menjatuhkan orang lain. mungkin Tuhan tak bagi sebab perempuan macam ni takkan boleh mendidik anak dengan baik sebab sibuk jaga tepi kain orang, sibuk nak menjatuhkan orang lain. disamping hidup tak berkat sebab selalu disumpah oleh orang yang dia aniaya.

4. bela antu. dah tengok citer Mantera Anjasmoro? ha, korang akan faham sendiri.

5. memang belum rezeki. Allah nak menguji kesabaran dia dan suaminya. dan sebagai peluang menguji kesetiaan suami. tahniah atas peluang yang Allah berikan untuk menilai suami sendiri.

6. akan ku cari kemudian sebabnya...

okay, motif entry ini adalah untuk menyindir sesorang. semoga Allah membuka pintu hatinya menjadi wanita yang baik, dan berhati mulia.

dan kepada perempuan tersebut, jangan ingat sekiranya dia berjaya, dia akan terlepas begitu sahaja. saya, kalau sape2 cuba nak cari pasal, saya akan pastikan saya menang!.

moral: semoga kau tahu kenapa kau mandul, pempuan.

2 comments:

thanks. i'll reply soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN
SLIM DIET 2 DIJAMIN BERKESAN DAN DIINSURANS RM30JUTA