be friend of mine..

Monday, July 25, 2011

majlis pertunangan 09072011

salam.
hari ni saya demam. dapat mc. yela tak larat nak drive pergi kerja, dengan kepala rasa berat, macam mana nak rawat pesakit kan.

jadi masa terluang ni saya uploadla gambar2 sekitar majlis pertunangan saya hari tu.
tak semua boleh saya upload, dengan kesihatan yang tak mengizinkan sangat ni. pening la rasa.

tapi gambar2 ni bukan dari yang photographer rasmi saya ambilkan ye. sebab saya tertinggal cd tu kat umah mak saya. hahahaha. nanti balik rumah weekend ni insya Allah saya uploadkan yang tu pulak ^^


tapi gambar2 ni semua tak ikut turutan. malas dah nak susun. thee heeeheee


ni tetamu datang dan tengah makan. majlis dah nak abes dah..hahaha



mini pelamin saya. yang jadik model tu adik lelaki saya, angah. mak dah carikan calon tuk dia hahaha

nak tau kenapa kek ni di berkan oleh tunang saya? sebab ni lah kek pertama yang saya kenalkan pada dia. hazelnut cheese cake. kira ada nilai sentimentallah. ^^


hantaran dari kedua pihak di tayangkan. 7 balas 5 la dulu tunang2 ni. kalo bagi semua, kawen nanti nak bagi brapa? 700 balas 1000?


juru mekap saya. saya pilih dia salah satu sebab, rumah dia sgt dekat dengan rumah saya. rupanya dia memang best~


sesi pakai tudung selesai. acara bebelan dari mak andam mengenai cara senyum dan berjalan jap lagi. dengor jela


sedap eh korang makan? aku dibiarkan kebulur sampai kul 3 ptg gara2 ramai nak bergambar.
menu hari tunang ada 2 set. set 1, makanan tradisional, iaitu ikan singgang, budu, ulam2. then nasi minyak, kurma kambing, acar buah, acar timun, puding,sambal. tu jela saya ingat tapi rasa banyak lagi hahaha. seekor kambing ayah saya korbankan untuk majlis ni.


mak nye, saye dan mak shaye.


aktiviti penat ni sebab kena banyak mengesot hahaha


orang kuat majlis, che long saye. my mak sedare


mak saya dan mak B sebelum acara sarung cincin


dah wat muka bosan hahaha



secara rasminya....we are enganged. bukan dengan mak nye lah heh heh..dengan B


mak aku dah macam rozita che wan sekali imbas. dia sebok juga nak mekap gile2 hihihi

ni ayah aku tengah buat lawak kot..semua orang gelak


yang tu, atih. my satu2nye adik perempuan. dia jadi tukang pegang baju seleret aku time nak duk pelamin. ala2 kate middleton ngan pippa la hahaha

dah....time tu tengah tengok che long. dia duk tengah2 belakang skali tuk bagi arahan apa nak wat selepas tu and betulkan baju hehehe


ni che ani, mak sedara yang sukeee gile bergambar


pelamin last touch up! tadda!!


belum touch up


asalnye camni, tapi tak setuju! tukar balek!

taddaa! kira okay lah~~
sekian! semoga terhibur! amek gambo sendiri je tak de orang nak tolong T___T



7 comments:

  1. adeiii lapo plak tengok kek tu :D

    meriahnye majlis tunang u!!

    ReplyDelete
  2. thanks as..nt u wat lg gempak da..hahaha.kek dh abes i makan hahahaha

    ReplyDelete
  3. Dr....
    Meriah majlis tunang. Cantek baju & mini pelamin tu. Tahniah.

    ReplyDelete
  4. ainul: thanks ni semua my mom yg uruskan. sy ikut je....hihi

    ReplyDelete
  5. amboi zatill... baru tunang.. kawen nanti lagi kevavooom hagaknye. heheh

    ReplyDelete
  6. ntah le akak. sy tgh cari2 mercun bola plg hebat ni nak bg kebabomm nanti haha

    ReplyDelete
  7. akak pulak, sri lor hahahaha.plis jgn muntah dl ahaha

    ReplyDelete

thanks. i'll reply soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN
SLIM DIET 2 DIJAMIN BERKESAN DAN DIINSURANS RM30JUTA