be friend of mine..

Wednesday, August 17, 2011

kapal kecil di lautan ciptaan Tuhan

salam..

ini bukan entry untuk menakutkan, cuma supaya kita muhasabah diri.

dulu, sewaktu belajar, saya selalu berulang alik naik kapal terbang. biasa yang memboringkan bila lalu lama2 atas laut.

tapi, waktu yang memboringkan tu, saya guna untuk teropong kapal2 atas laut. sungguh sayu melihat kapal tu, ibarat [dot] di atas sehelai kertas yang besaaar tiada penghujung. imagine la atas kapal terbang tu pon tak nampak ape2 daratan, ni atas laut.





yang ni pulak, biase lagi..












rolling biaselah..tapi mamat tu rilek je jalan hihihi



beginilah..insan kerdil di lautan ciptaan Allah..



di Bermuda Triangle..



hantu..haha..selingan jap..

okay..banyak lagi nak tengok kat incik youtube.

moral: pikir sendiri la...

2 comments:

  1. Dr Zatil,
    Bile dah kenal hati ke hati dgn org yg kerja kt tgh2 laut ni mmg dapat rasa perasaan diorang tu. Rasa macam "wow" hebatnya diorang blh kerja dkt situ demi mencari rezeki yang halal. Insaf rasa.

    p/s: masih ade segelintir yang pandang sinis dgn kerjaya seafarer ni. HUHU...susah nak fahamkan org.

    ReplyDelete
  2. kita kena bg dorang fhm. kalu dorang xnk fhm, sudahla yg pntg kite kenal pasangan kita kan

    ReplyDelete

thanks. i'll reply soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN
SLIM DIET 2 DIJAMIN BERKESAN DAN DIINSURANS RM30JUTA