be friend of mine..

Friday, September 30, 2011

cara lihat hantu

salam.

ni adik saya cerita..

nak tengok hantu, senang je.

" pada suatu hari yang sunyi..di tanah perkuburan...carilah sepohon pokok tua yang paling besar..
tunggulah bawah pokok tersebut..sehinggalah gugurnya sehelai daunnya....
maka tangkaplah....sebelum ia jatuh ke tanah..

dan..pada malamnya, letakkan daun tersebut..
di bawan bantal sebelum anda tidur..
maka pada malam itu.....dia akan menjelma di sebelah anda..
atau akan muncul bila2 ia suka...."

ha...amacam? best tak ? korang penah tengok citer hikayat merong mahawangsa yang KRU terbitkan tu tak? gaya bahasa nak membacanya mestila sama dengan pakcik pencerita kat dalam filem tu..

sekian...

masih belajar
moral: Allah dah tutupkan, kenapa ada jugak orang gatal nak tengok? well, curiousity kills the cat!

2 comments:

  1. tips ni macam real je hhe kang syaitan pulak yang mari

    ReplyDelete
  2. @sabree hussin- bila pulak sy bgtau tips ni tak real cik abang oiii..try le hihihihi

    ReplyDelete

thanks. i'll reply soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN
SLIM DIET 2 DIJAMIN BERKESAN DAN DIINSURANS RM30JUTA