be friend of mine..

Friday, September 23, 2011

lumba lari sambil bogel: khas buat pros n pondan

salam.
hoh cam porno je title entry kali ni?

kisah ni saya ambil petikan dari akhbar berita harian. mungkin dah agak basi tapi bukan pasal ni saya nak komen.
tapi pasal kerana duit body melayang.
sama macam kes tak de duit abang melayang la. tapi bab tu len kali kita cerita. sebab saya nak kaji dulu takut2 ade yang terasa.

pelacur ni, banyak kelas. kalau tahap tingkat tertinggi tu leh sampai ribu2 semalaman.tu tahap selebriti la biasanya. biarla selebriti suam2 air suam pon.

bab melacur ni, macam2 jenis pelacur saya jumpa. sampai le ke pondan. pondan ni memang cun melecun kalah pompuan originalla kalau diorang ni mekap. tapi sori la.diorang tak le wat lebih2.

tapi ni kes, pempuan murahan yang di bayar murah pulak tu. aisey kalau takat ratus2, berbaloi ke? tak malu ke lari bogel ramai2 ni?

yang lebih tak berbaloi, cukup ke duit takat tu berbanding risiko penyakit berjangkit yang korang kena hadapi?

jadi saya menyeru kepada golongan macam ni dan kepada pelanggan2nya. sila la tahu apa risikonya yang akan korang dapat. HIV, sifilis dan macam2 lagi.

nikmatnya mungkin cuma sekejap. azabnya? sampai ke akhirat.
bertaubatlah. jadilah insan yang mulia. yang bermaruah.

banyak lagi kerja lain yang boleh bagi kita banyak duit. yang penting usaha.

malas bebel dah. bye

moral: pernah my bf kena goda ngan pondan..depan i lagi. bila i jeling dia gelak2 and say sori~~~ eyewww

No comments:

Post a Comment

thanks. i'll reply soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN
SLIM DIET 2 DIJAMIN BERKESAN DAN DIINSURANS RM30JUTA