be friend of mine..

Saturday, September 24, 2011

mari belajar buat takoyaki

salam

mood nak makan takoyaki tapi tak kesampaian.

bukak la youtube konon nak mengubati hati yang lara plus mengidam.

last2, best jugak letak kat belog hahaha..lapar2 boleh tengok.


takoyaki ni bentuknya macam jemput2 yang sangat lembut. tak liat pun. rasa nya lebih sedap. isinya boleh macam2. yang paling saya suka, octopus lah tapi octopus takoyaki jual kat malaysia dah dimasak dengan sos nya, baru letak dalam takoyaki. btw, bahan2 semua saya dah ada ni. my fiancee dah belikan. cuma alat dapurnya tu, sebab beli di Jepun, voltan nye masalah. kena pakai transformer dan transformer tu tunang saya belum belikan lagi. saya tak pandai nak beli huuu T__T saya agak2 kalau tak tahan sangat, saya nak buat dalam bekas kuih cara je nanti. jadila bentuknya cam bola ragbi kut kuikuikui moral: team malaysia boleh la amalkan selalu makan takoyaki, baru men bola sepak setanding jepun ;p

No comments:

Post a Comment

thanks. i'll reply soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN
SLIM DIET 2 DIJAMIN BERKESAN DAN DIINSURANS RM30JUTA