be friend of mine..

Saturday, September 24, 2011

satelit NASA nak hempas ke bumi..

salam
malam2 macam ni dapat berita pulak.
tapi tak dela berita baru. basi daaa bagi orang2 yang selalu online ni.. berita kuar kul 1, dah baca kul 1.01.
kalau saya ni memang lambatla...banyak keje nak kena buat. tak leh hadap lappy selalu. hihi

ok ni berita dari BERITA HARIAN lagi..sila la klink untuk baca real news.

.hihi pasal satelit nasa yang dah masuk ruang angkasa bumi pagi tadi. tapi malangnya lokasinye belum tau lagi.. aihh susah jugak nak trace kat mana jatuhnye ye? jangan jatuh skali ngan makhluk asing sudah.. teringat cerita Armagedon..huuu sediihhh sebab ayah dia sanggup berkorban tuk anak yang tak hormat dia pon wuuu...T____T

moral: nak trace jatuh pon lambat jugak rupanya..jadi citer amargedon tu??siap leh bom kasi pecah dua tu? kira igauan di siang hari la? day dreaming or cita2? bagus la impian dan imaginasi macam tu. good! hihihihi

No comments:

Post a Comment

thanks. i'll reply soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN
SLIM DIET 2 DIJAMIN BERKESAN DAN DIINSURANS RM30JUTA