be friend of mine..

Saturday, October 1, 2011

lebih separuh rakan pemegang diploma/ijazah/phD berzina

salam

ini hasil kajian dari Institut Penyelidikan Pembangunan Belia Malaysia.

saya pon pernah menjadi respondent kajian ni dari pelajar Universiti Utara Malaysia rasanya. time tu saya 3rd year student. tengah bercuti kat rumah, tetiba disuruh jadi responden.

jenis kajian hampir sama la dengan ni tapi hasilnya saya tak tahu.

memang bagi saya 3 perkara teratas memang fenomena biasa di kalangan pelajar universiti. kalau dah kerja, saya tak pasti sebab tak selalu mengikuti hidup mereka, tak macam zaman study dulu kan.

lagi pun ramai kawan2 dah berkahwin bila dah kerja ni.

klik SINI untuk bacanya - sumber dari Berita Harian.

daa~~

moral: yang buang bayi tu saya kesah. yang lain suka hati korang lah

No comments:

Post a Comment

thanks. i'll reply soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN
SLIM DIET 2 DIJAMIN BERKESAN DAN DIINSURANS RM30JUTA