be friend of mine..

Saturday, October 15, 2011

utusan bayar khalid rm60k

salam.

ini kes Utusan diperintahkan oleh mahkamah untuk membayar kepada Khalid Samad, atas fitnah dua tahun lalu.

berita penuh di SINI, sumber dari Berita Harian.

janganlah kita amalkan budaya fitnah memfitnah ni. apa yang kita dapat? hanya susah semarta2.
jadilah insan yang bermoral. saya pesan untuk saya dan semua.

sebab tu saya jarang nak cakap sembarangan dengan orang. lainla dengan kawan rapat.

source google- sebelah kiri, Khalid A Samad

inikah orangnya? maafla saya ni suka lupa wajah orang. tapi kalau yang inilah, sungguh lembut wajahnya. sangat bersifat kebapaan. macam ayah saya. saya suka laki nampak kebapaan ni. macam penyayang kan.

ok la nunite ^^

No comments:

Post a Comment

thanks. i'll reply soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN
SLIM DIET 2 DIJAMIN BERKESAN DAN DIINSURANS RM30JUTA