be friend of mine..

Sunday, November 6, 2011

budak form 4 terjun flat sebab putus cinta

salam..

ni sebagai orang tak berapa tua, nak nasihat sket kat adik2..

bercinta ni best..tapi kena berpada2. saya paham cane korang rase..sebab saya pon pernah remaja. perasaan bercinta time tu indah semacam je..

tapi bila dah dewasa ni..banyak tanggungjawab..cinta tu dah jadi sesuatu yang serius. yang datang dengan matlamat dan tak terlalu dibuai mimpi indah..

nak sampai tahap tu, kita akan jumpa ramai yang bukan sesuai dengan kita. perjalanan masih jauh.jadi TOLONG JANGAN BUNUH DIRI BILA PUTUS CINTA ya...
source from google
tuk info lanjut KLIK SINI

No comments:

Post a Comment

thanks. i'll reply soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN
SLIM DIET 2 DIJAMIN BERKESAN DAN DIINSURANS RM30JUTA