be friend of mine..

Friday, November 18, 2011

duit iklan blog haram

salam.

saya sebenarnya terbaca sebuah cerpen. saya rasa penulisnya mungkin memiliki belog. tapi saya tak tahu siapa.

yelah, sekarang ni..boleh kata semorang duk pasang iklan nuffnang kat belog masing2.

tapi, menurut cerpen yang saya baca tu, seolah menggambarkan belog yang menceritakan keaiban orang, menjaja cerita dalam kain orang, setiap hasil iklan yang ada di blognya adalah tak elok.

saya suka test power di innit ^^

saya faham maksud penulis cerpen ni. maknanya kita kena tulis yang berfaedah, yang baik2, tak meruntuhkan rumah tangga orang dalam blog kita.

cerpen dia pon sangat best! saya rasa seperti tersedar pulak. tak terfikir pon perkara2 buruk yang kita tulis, jaja cerita itu ini...membawa kesan pada darah daging kita.

jadi kepada kengkawan blogger, buat yang baik2 jer kay ~ ^^

2 comments:

thanks. i'll reply soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN
SLIM DIET 2 DIJAMIN BERKESAN DAN DIINSURANS RM30JUTA