be friend of mine..

Sunday, November 27, 2011

Pakai bius untuk first sexual intercourse

salam.

ini entry tergempar yang saya buat. saya tak tahu nak kata apa dan tak terkata apa.

kisahnya, saya menerima satu panggilan telefon daripada seorang perempuan. dari yang saya dengar, suaranya amat remaja.

mula-mula, saya hairan, dari mana dia dapat nombor hp saya. tapi saya tak persoalkan sangat lah sebab nombor hp ni memang untuk public dan urusan rasmi. jadi, tiada rahsia dan sekatan.

pemanggil telefon ni mula-mula, tanya saya sekiranya saya boleh membantunya. saya cakap, yes why not if saya boleh bantu, pastilah saya bantu.

tetiba dia cakap, " boleh tak saya nak minta ubat bius dari doktor?"

saya pun tanya lah, nak buat apa? nak bius bila?

dia cakap, "saya nak kawin, tapi, sangat takut. semua orang kata tuuttt (ini dia yang cakap tuut, bukan saya nak cover) pada malam pertama sangat sakit. jadi , saya nak mintak atau pinjam, ubat bius dan jarum dari doktor. saya nak bius biar kebas dan tak rasa sakit."

ini lah. menganga jap saya. nasib tak de lalat. sempat dia bertelur kat gigi saya kalu ade, huff!

saya pun boleh pulak tanya bila dia nak kawen. tau dia jawab ape?

"tak tahu lagi doktor...saya nak simpan dulu"

pulak! sah orang gile telepon ko ni cik Zatiel! sabo je lah. ini kali keberapa tah saya terganggu dengan orang2 aneh ni. dulu, pernah seorang laki gila, yang tunjukkan anunya kat saya, di tepi jalan. bertempiaran kot saya dan kawan saya lari.

ini gambo tuk korang study aje. tak payah emo lebih2.


source from google

moral of the story, jagalah kesihatan minda korang. kurangkan imaginasi yang tak de faedah. sekian, selamat malam!

6 comments:

  1. kumbang jingga; sy pernah dgr idea ni tp tak sangka ada org nak jugak..hiihh.

    ReplyDelete
  2. sangat pelik idea ni..mungkin budak perempuan tu terlalu imaginatif. tapi kelebihan imaginatif tu di guna pakai ke arah yang agak senget sikit..haha

    ReplyDelete
  3. penglipurlara: camtulah. kalau kita selalu berangan, kita akan rasa seolah2 perkara tu dah jd di alam realiti.

    ReplyDelete

thanks. i'll reply soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN
SLIM DIET 2 DIJAMIN BERKESAN DAN DIINSURANS RM30JUTA