be friend of mine..

Monday, November 14, 2011

terasa vempire duduk di seat belakang kereta..

salam..

haiya..korang tau tak..saya sekarang ni sibuk ikut drama bersiri Vempire Diaries tu..

pantang masa lapang pon saya akan tengok sebab ceritanya best dan nak tauuu sangat sambungan2nya...

malangnya...otak saya ni kuat simpan memori dan imaginasi..sampaikan duk tunggu B dalam kereta pon, saya rasa ade vempire tengok saya hahahahaha..saya rasa vempire tu duk seat belakang..and tengok saya...jadi, dengan psikonye, saya kol B suruh dia cepat2 masuk kereta balik hahahaha

pulak tu, ni ade kes, seorang perempuan, terlanggar seorang lelaki, di Negeri Sembilan. mengerikan, mayat lelaki tu, tercampak masuk ke tempat duduk belakang kereta pempuan tu.. aisey cane leh jadi cam tu eh? - cerita lanjut klik SINI

kalau saya, pengsan kot..mane la tau..laki tu bangun, pastu isap darah kita..vempires kan tak mati kalu kena langgar..hiii ..

ok vempires lagi..kene check otak and cepat2kan abeskan tengok drama tu. okeh.

vempire hensem : Damon

(cik Zatiel, awak sepatutnya kena kurangkan or stop terus tengok, bukan habiskan cepat..T___T)

2 comments:

  1. HEHEHE...sampai terbawa-bawa ye Dr Zatiel. Eni pun camtu....mesti akan terbayang2. Igt dulu tgk citer pontianak harum sundal mlm, kan ade scene pontianak kt atas rumah......sampaikan duk umah sndiri pun takot....Adoi la hai..

    ReplyDelete
  2. ha ah...tu la akibatnya penakut nak tgk citer seram hahaha..kadang tgk cermin pon takut..may be sbb tu gov nak haramkan citer seram ni. even takut tp tetap nk tgk kan ?hihi

    ReplyDelete

thanks. i'll reply soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN
SLIM DIET 2 DIJAMIN BERKESAN DAN DIINSURANS RM30JUTA