be friend of mine..

Saturday, February 4, 2012

mengHILANGkan PARUT SEMUDAH A dan B

SALAM! hye. ape kabar semua?

seronok eh esok cuti.. sempena sambutan Maulidur Rasul.

petang tadi saya wat cubaan nak hilangkan parut kat tangan. guna Mask dari Bio-Rejuv Skin Care. sebab saya dah janji juga dengan member, nak buktikan.

lagipon, memang saya tak risau. sebab pe , Bio-Rejuv ni:
  • 100% selamat. dari bahan semulajadi.
  • tak de bahan kimia. bahan pengelupas pon tak de. bahkan, kalau termakan pon, kompem selamat.
  • dibuat dari Alpha Lipid. susu colostrum yang berjaya menyembuhkan banyak penyakit... leh google hihihi...
  • 75% terdiri dari bahan aktif. maksudnya camni, sesuatu produk tu, ada bahan aktif, dan bahan pembawa. bahan aktif ni yang buat sesuatu produk tu berkesa. dalam Bio-Rejuv ni banyak bahan aktif. tak kedekut.
  • cepat bertindak, sebab ade fosfolipid. oleh sebab sel badan kita juga majoriti dibuat dari fosfolipid, jadi Bio-Rejuv ni cepat meresap dan cepat membari kesan.
  • ade sijil halal dan diluluskan oleh KKM
  • di insuranskan rm30juta. maknanya, sangat berani. kalau jadi pape, akan dibalas ganti rugi. semestinya berani kerana produk ni bagus kan... hihihi
ni la hasill eksperimen saya..



sepanjang saya wat eksperimen, saya tak rasa sakit pon, panas pon tak. rileks je...

kenapa saya kata semudah A dan B? sebab cuma letak mask selama 20 minit, dan bilas! sudah.

mesti korang nak tuk hilangkan parut2 jerawat, jeragat, macam2 la yang bermasalah tu. sila sms/call je sy 019-9920617 Dr Zatil.

No comments:

Post a Comment

thanks. i'll reply soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN

PROGRAM PENURUNAN BERAR BADAN HEBAT & HANGAT DI PASARAN
SLIM DIET 2 DIJAMIN BERKESAN DAN DIINSURANS RM30JUTA